COPY / PASTE MY BANNER

BASESCU, SUNTEM CU OCHII PE TINE!

BASESCU, SUNTEM CU OCHII PE TINE!

BINE ATI VENIT IN CACATURILE LUI BASESCU SI ALE GASTII LUI

Indiferent ca ne referim la titlu acestui blog sau , strict, la cuvant, acceptam in general ideea ca trebuie evitat pe cat posibil. Ca nu e civilizat, ca poate fi oricand inlocuit cu alt termen si ca nu se cuvine ca un traitor in secolul XXI sa mai apeleze la asemenea termeni. Ca, de ce nu, e o dovada de incultura, de semanatorism si .. noi am fost crescuti altfel.
Insa ce ar trebui si cum ar trebui sa reactionezi atunci cand, verificand statisticile, constati ca termenul / cuvantul CACAT ocupa detasat locul 1 in cautarile ultimelor 120 de zile pe Google ? Place sau nu, greu de ignorat cata vreme e dura realitatea. Si pentru ca o nenorocire nu vine niciodata singura, pe locul doi s-a instalat comfortabil “pisat”.
Nici n-as vrea sa ii dezamagesc pe care isi pierd timpul cu asemenea idiotenii STATISTICE si nici n-as vrea sa ii chinui cu lectura in excesiva a posturilor mele atunci cand, absolut din greseala, aterezieaza pe cate un text de al meu; direct din motoarele de cautare.Dar consider ca pentru BASESCU si gasca lui de ticalosi aceste cuvante le vin ca o manusa.

jcrop_bad-boss.jpg

Motto: Niciodata nu-ti abtine basinile. Ele circula pe sira spinarii inspre creier, si asa se nasc ideile de cacat




Previzualizaţi

miercuri, 21 martie 2012

Cum aplică regimul Băsescu cele 10 tehnici de manipulare ale lui Chomsky



Specialiştii în comunicare consideră că manipularea maselor a devenit o adevărată ştiinţă, aplicată în special de politicieni. Chomsky prezintă 10 astfel de tehnici prin care se poate manipula publicul. La o privire mai atentă, regăsim fiecare dintre aceste tehnici în ieşirile publice ale preşedintelui Traian Băsescu. Specialiştii în comunicare de la Cotroceni lucrează intens la discursul preşedintelui iar pentru a obţine efectul dorit apelează de cele mai multe ori la tehnici de manipulare.

Pentru a ilustra metodele de manipulare am trecut în revistă cele 10 puncte stabilite de Chomsky şi am analizat acţiunile preşedintelui Traian Băsescu încă din anul 2004.

1. Distrage in permanenta atentia publicului, tine-l departe de adevaratele probleme sociale si capteaza-i atentia cu subiecte fara importanta. Tine mereu publicul ocupat, ocupat, ocupat, fara niciun pic de timp de gandire” scrie Chomsky.

O stiuaţie în care această tehnică a fost utilizată a fost isteria cu salvările care răpesc copii pentru prelevare de organe. Toată presa a preluat subiectul, care până la urmă s-a dovedit a fi unul artificial. Tot în presă au apărut primele specualţii care spuneau că a fost fapt o regie a servciilor secrete pentru a-şi dovedi forţa.

Analistul Radu Tudor a dat un exemplu de manipulare din partea lui Traian Băsescu. El a amintit de episodul din 2004 cu retragerea din cursa pentru prezidenţiale a lui Theodor Stolojan şi candidatura lui Traian Băsescu. Acel moment a fost unul psihologic prin care Băsescu încerca să le spună oamenilor că nu există o altă variantă decât aceasta.

2. Creaza probleme si apoi ofera solutii. Aceasta metoda se mai numeste si ’’problema – reactie – solutie”. La inceput, se creeaza problema, sau „situatia”, prevazuta pentru a suscita o anume reactie a publicului, pentru ca tocmai acesta sa ceara masurile mai dinainte stabilite pentru a fi acceptate.

3. Strategia “in degradeu”, mai cunoscuta drept “teoria broastei testoase”. Pentru ca publicul sa accepte o masura inacceptabila, este de ajuns sa fie aplicata in mod progresiv, in ’’degradeu”, pe o durata de zece ani. In acest fel, au fost impuse conditii sociale si economice absolut noi, au fost impuse din 1980 pana in 1990. Somaj masiv, imigratie – invazie, precaritate, flexibilitate, delocalizari, salarii care nu mai asigura un venit decent, iata schimbarile care ar fi provocat o revolutie daca ar fi fost aplicate in mod brutal.

Cel mai bun exemplu în acest sens este anunţul de tăiere a salariilor şi a pensiilor. Ulterior s-a reventi au fost tăiate doar salariile şi s-a mărit TVA-ul.

4. Strategia actiunii cu date diferite. O alta maniera de a obliga publicul sa accepte o hotarare nepopulara este de a o prezenta ca “dureroasa, dar necesara’’, obtinand acordul publicului in prezent, pentru aplicarea in viitor. Este mult mai usoara acceptarea unui sacrificiu viitor decat al unuia apropiat. In primul rand, pentru ca efortul nu trebuie facut imediat, apoi, pentru ca publicul are mereu tendinta de a nadajdui ’’totul va merge mai bine maine” si ca sacrificiul cerut va putea fi evitat. In fine, aceasta maniera lasa publicului timp pentru a se obisnui cu ideea schimbarii, pe care o va accepta cu resemnare la un moment dat.

În momentul în care a anunţat tăierea salariilor şi a pensiilor, Traian Băsescu a rostit exact acest cuvinte: "Ştiu că aceste măsuri sunt dureroase, dar sunt absolut necesare".

5. Adresarea publicului ca unor copii mici. Cea mai mare parte a publicitatilor destinate marelui public folosesc discursuri, argumente, personaje si un ton absolut copilaresti, aproape debile, ca si cum spectatorul ar fi un copil mic sau un handicapat mental.

În momentul în care a anunţat tăierile de salalrii şi reducerea personalului bugetar Traian Băsescu a făcut comparaţie plastică, o asemănare între aparatul de stat ţi un om foarte gras, care stă pe umerii omului sărman.

6. A face apel mai mult la partea emotionala decat la gandire. Este o tehnica clasica pentru a opri analiza rationala si, deci, simtul critic al oamenilor. Ïn plus, folosirea emotionalului deschide accesul la subconstient, pentru implantarea unor anumite idei, dorinte, spaime, pulsiuni sau comportamente.

Traian Băsescu este expert în astfel de diversiuni. Începând cu episodul Stolojan din 2004 şi terminând cu episodul în care loveşte un copil, preşedintele a exploatat din plin latura emoţională a publicului.

7. Mentinerea poporului in nestiinta si prostie. A face in asa fel ca poporul sa nu inteleaga tehnologiile si metodele folosite pentru controlul si inrobirea lui. Calitatea educatiei data claselor inferioare trebuie sa fie cat mai slaba, incat prapastia de nestiinta, care separa clasele de jos de cele de sus sa fie si sa ramana de neinteles de cele dintai.

Această tehnică este des utilizată de preşedintele Traian Băsescu, mai ales în momentul în care anunţă măsuri grave. Explicaţiile preşedintelui nu sunt întotdeauna complete şi scot în relief doar acele informaţii care ajută scopul personal.

8. Incurajarea publicului sa se complaca in mediocritate. A incuraja publicul sa creada ca nu este chiar atat de rau sa fi prost, vulgar si incult. Pentru asta se folosesc retetele show-urilor de Hollywood, asa numitele reality-show-uri, emisiunile de divertisment, etc.

Celebrele povestiri ale preşedintelui despre viaţa de marinar şi tinereţe, pot fi interpretate ca un punct de sprijin în această teorie de manipulare.

9. Inlocuirea revoltei cu culpabilizarea. A face omul sa creada ca numai el singur este vinovat de propria lui nenorocire, din cauza unei inteligente insuficiente sau a efortului redus. Astfel, in loc sa se ridice impotriva sistemului, individul se subestimeaza si se invinovateste, ceea ce creaza o stare depresiva, avand ca efect abtinerea de la actiune. Si, fara actiune, nu exista revolutie!

În multe dintre discursurile sale preşedintele a atacat poporul român pe care l-a făcut leneş şi indolent.

10. Si, ultimul punct, a cunoaste oamenii mai bine decat se cunosc ei insisi. In ultimii 50 de ani, progresele fulgeratoare ale stiintei au sapat o prapastie crescanda intre cunostintele publicului si acelea detinute si folosite de elitele conducatoare. Multumita biologiei, neurobiologiei si psihologiei aplicate, ”sistemul” a ajuns la cunoasterea avansata a fapturii omenesti, fizic si psihic. Sistemul cunoaste individul mediu mai bine decat se cunoaste el insusi. Aceasta inseamna ca, in majoritea cazurilor, sistemul detine un control mai mare si o putere mai importanta asupra oamenilor decat ei insisi.

Această tehnică este des utilizată de preşedinte. Cel mai bun exemplu sunt evenimentele din Piaţa Universităţii. Traian Băsescu nu a comentat evenimentele până ce nu s-au liniştit apele. Ştia în acel moment că orice ar fi spus ar fi fost interpretat în sens negativ şi a preferat să stea în spate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COTIDIENE

Previzualizaţi


American Dream: GreenCard-Lotterie & USA Services

ATENŢIE VIZITATORI!...
CUMPAR TIMBRE PENTRU REVANZARE
FAC IDENTIFICARI-EVALUARI
VAND TIMBRE ROMANESTI SI STRAINE
,tel.0729600730


Previzualizaţi
SEBASTIAN LABAROIU _Seful Propagandei Basiste
Previzualizaţi
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhNPzu9VvMcuXk_W_owjCrJzsf0tjcmu_UUz8ClvULOuxkFRliY9sOxNkp-2gr_OeQug-S3D9YIWY7jqN6IoExL29J6ceZIq1QmlcwKWh4XMGTDsV_mgDqWgYLroaRrbGHcx0BKxr2HOQo/s1600/9__320x240_sebastian_lazaroiu.jpg








karl marx in shades





Banner



PUBLICAM ANUNTURI cosmescu@gmail.com

PUBLICAM ANUNTURI -cosmescu@gmail.com


PROMOVEAZA-TI SITE-UL AICI

permiteţi-mi să vă informez despre un sistem de promovare online - ieftin şi eficient - pentru pagina dumneavoatră web. Prin acest sistem vă puteţi afişa în acelaşi timp pe mai mult de 453 site-uri româneşti, de exemplu realitatea.net, gsp.ro, antena1.ro, tabu.ro, cancan.ro etc. Este unul din sistemele cele mai mari de reclamă contextuală PPC (Pay Per Click – plată pentru click) din România.


Previzualizaţi

Avantaje principale Etarget:
- peste 261 000 afişări pe lună;
- mai mult de 550 vizite pe pagina dumneavoastră web;
- pentru afişarea reclamei nu plătiţi niciun ban, plătiţi doar pentru interesul real al clienţilor potenţiali pe care îi aducem direct pe pagina dumneavoastră;
- toate acestea cu doar 200 ron.

Înregitraţi-vă şi folosiţi acest sistem deja azi – dacă vă înregistraţi prin link-ul de mai jos, veţi primi un bonus în valoare de 25 ron la prima plată.
CLICK AICI:
PROMOVEAZA-TI SITE-UL AICI








http://basarica.files.wordpress.com/2011/07/basescu.jpg

Traditional, 1,000,000




Previzualizaţi